Bij Robèrt, een meesterlijk merk

Iemand die heel Holland weer aan het fornuis krijgt is een baas. Meester Patissier en Meester Boulanger Robèrt van Beckhoven lukte het. Robèrt schakelde Blue Dragon in om de online marketing op te pakken in samenwerking met zijn eigen mensen. Smullen, want hij wilde álles wat hij in huis heeft promoten:

  • Het merk en de persoon Robèrt
  • De bakkerij van Robèrt
  • Magazine Meesterlijk
  • Cursussen en workshops B’academie
  • Restaurant Keuken van Leer

Met de meester zelf als boegbeeld. Dus dat hebben wij geregeld.

Online blend

De Blue Dragon aanpak: online peut erover. Je zou zeggen dat je al die lekkerbekken op dezelfde manier kunt benaderen. Mais non. We bepaalden een strategie per doelgroep en zorgden ervoor dat de verschillende campagneonderdelen elkaar versterkten. Met een slimme online advertentiecampagne uitgesplitst op landelijk en regionaal niveau. Via Instagram, Facebook en andere online kanalen gingen we voor nieuwe first dates. 
 

Raak. 

De online campagne was een voltreffer. Een klikfrequentie van ruim 15%. Ongekend. Het merk Bij Robèrt staat en daar zijn we trots op. Ondertussen mogen we door voor betere online vindbaarheid. Onze SEO draken zijn al begonnen. 

 

Een greep uit de resultaten >

• Click-trough rates van ruim 15% 
• Kosten per klik gedaald met 87%
• Aantal bestellingen gestegen met 52%