GAAAN®
Met 1.500 aangesloten advieskantoren heeft DAK ruim 2,5 miljoen klanten in Nederland. Die nemen met name verzekeringen en hypotheken af. Maar, ook mobiliteit speelt een belangrijke rol in de levens van deze klanten én heeft een enorme impact op hun financiële positie. DAK besloot hierom een mobiliteitsproduct te ontwikkelen. Een vernieuwend adviesdomein voor hun leden en klanten. Wij werden in eerste instantie gevraagd om hiervoor een introductie- en activatiecampagne te ontwikkelen, met de eigen adviseurs als eerste doelgroep.
Vanuit onze ervaring met de mobiliteitsmarkt wisten we direct: we moeten meer doen dan alleen ledencampagnes ontwikkelen. DAK stapt een wereld binnen waarin machtige partijen vechten om de aandacht. Onze magical discovery? Een compleet nieuw mobiliteitsmerk, namelijk Gaaan®. Hiermee gingen we een stuk verder dan de oorspronkelijke vraag, maar DAK ging mee in ons advies. Vanuit het merkconcept ontwikkelden we direct campagnevertalingen naar de eigen adviseurs en naar de consument.
Met het Gaaan® merkconcept hebben we DAK een doordachte, toekomstbestendige basis gegeven om op relatief korte termijn een plek op de mobiliteitsmarkt te gaan veroveren. Hoewel we nadrukkelijk leunen op de huisstijl van DAK zelf, heeft Gaaan een volledig eigen verhaal, identiteit en gevoel gekregen. We hebben het benaderd als een merk dat in de toekomst op zichzelf zou kunnen staan. De toegevoegde waarde van het persoonlijke advies van een DAK adviseur biedt vervolgens de overtreffende trap. Hierdoor neemt Gaaan® een sterke concurrentiepositie in. Dit zorgt voor de perfecte mix tussen persoonlijk advies en het online product.
Gewoon eens babbelen over jouw vraagstuk of nieuwsgierig wat wij kunnen betekenen voor jouw bedrijf? Laat je gegevens achter en wij bellen je binnen één werkdag terug voor het maken van een vrijblijvende kennismaking.