Heylen Vastgoed
Heylen Vastgoed focust zich op de (ver)koop en (ver)huur van woningen. Het succesvolle, Belgische vastgoedbedrijf wil structureel meer leads. Een concrete uitdaging en een kolfje naar onze hand.
We zochten naar een sterke reden voor de doelgroep om überhaupt met Heylen Vastgoed in contact te treden. Na een gerichte analyse deden we onze magical discovery: waardebepalingen! Als we prospects konden verleiden om hun huis door Heylen te laten taxeren, konden we hen proberen om te zetten naar leads. Vanuit een baseline campagne lieten we alle overige kanalen en activiteiten slim uitwaaieren, aangevuld met specifieke, tijdelijke campagnes.
Een retargeting strategie met display en social advertenties. Hierbij richtten we ons niet alleen op websitebezoekers die (nog) geen schattingsaanvraag hadden gedaan, maar ook op bezoekers die een koopwoning zochten en uiteindelijk hun huidige huis zouden willen verkopen.
We pasten beïnvloedingsprincipes toe om de drempel te verlagen voor een waardebepaling. De aanvraagpagina kreeg tegelijkertijd een upgrade met slimme touchpoints, gebaseerd op diverse theorieën uit de gedragspsychologie.
We verbeterden de on-page en alle technische aspecten, creëerden informatieve blogs en speelden in op lokale zoektermen. Een constante basis van SEO-geoptimaliseerde content ving het organisch zoekverkeer op. Zo ontstond een perfecte synergie tussen organische én betaalde kanalen.
Meer nieuwe aanvragen is geweldig, maar deze moeten ook allemaal efficiënt worden opgevolgd. HubSpot gaf Heylen een duidelijk overzicht van het aantal aanvragen, in welke fase ze zaten, welke medewerker ermee bezig was en wat de conversie van aanvraag naar aangekocht pand was. Bovendien werden geautomatiseerde e-mails verstuurd om de klant tijdens het gehele proces betrokken te houden.
Gewoon eens babbelen over jouw vraagstuk of nieuwsgierig wat wij kunnen betekenen voor jouw bedrijf? Laat je gegevens achter en wij bellen je binnen één werkdag terug voor het maken van een vrijblijvende kennismaking.