Customer experience

Customer experience: beleven en blijven kleven

Bezoek je een website, duikt er direct een bericht op met een aanbieding waar jij helemaal niet op zit te wachten. Weg ermee. Het menu is meer een doolhof dan een wegwijzer… Ah, daar staat het product – bestellen maar! Wacht, er staat niets vermeld over de bezorgkosten. Dus stel je online een vraag via de chatfunctie. Maar de reactie die je pas na aan paar minuten krijgt is niet alleen onpersoonlijk, je wordt er ook geen steek wijzer zijn. Dan maar de klantenservice bellen; je wordt een paar keer doorverbonden en na wat voelt als een eeuwigheid wordt de verbinding opeens verbroken. Laat maar, je bestelt wel ergens anders.

Zulke belevingen zien wij niet zitten. De klant is koning, dus wij zorgen ervoor dat ze bij jou royaal genieten. Waarom? Omdat een goede customer experience meer geld in het laatje brengt. Zo simpel is het. Daarom wil je een zo goed mogelijke klantervaring bieden, waar dan ook. Echt van toegevoegde waarde zijn voor je klant. En daarmee uitstijgen boven de rest.

Je customer journey én experience? 5 sterren

Grote kans dat jouw product of dienst niet de enige op de markt is. Er is ongetwijfeld een vergelijkbaar alternatief, dat misschien goedkoper of juist duurder is. Daarom moet je je onderscheidende vermogen ergens anders vandaan halen. Dat kan onder andere door je customer experience anders en beter in te richten dan je concurrent. 

Samen met jou kijken we door het oog van de klant. Wat is nou de beste klantervaring? Hoe zorgen we voor contactmomenten die je klant onthoudt en doorvertelt? We ontdekken alles over je customer journey  en verwerken het in de customer experience matrix. Dat klinkt misschien als science fiction, maar wij maken het werkelijkheid.

(Klant)ervaring maakt het verschil – net als wij

We brengen in kaart wat je klant allemaal doet en wat 'ie van je wil. Want niks is lulliger dan met een bos bloemen bij iemand voor de deur staan die niet thuis is. Je wil het verschil maken op het moment dat het ertoe doet. Samen met jou bekijken we wat je klant belangrijk vindt, welke kanalen we in kunnen zetten en welke touchpoints we zo uitzonderlijk kunnen maken, dat het touchdowns worden.

Concreet:

We brengen alle fases in je customer journey in kaart.
We zorgen voor impactvolle contactmomenten met de juiste persoon, op het juiste moment, in de juiste vorm en via het juiste kanaal. 
We luisteren naar je doelgroepen, volgen ze op de voet en met ijzersterke activatiecampagnes overtuigen we ze om voor jouw merk te kiezen.
We optimaliseren de user experience van jouw website of app, zodat je ook online de beste klantervaring biedt.
We maken waar wat we beloven, door de klantervaring blijvend naadloos aan te laten sluiten op de steeds veranderende behoefte van iedere klant.

Geef je klant de ultieme experience

We staan klaar om onze technologie, creativiteit en expertise in digital en data aan te zwengelen. We volgen je doelgroepen op de voet, we analyseren, we testen, we meten… Alles om jou te kunnen rapporteren dat je klanten genieten van hun beleving. Zeg maar ja.