Data performance

Data-driven marketing is goud

Niet alleen dronken mensen spreken altijd de waarheid, data doet dat ook. Daarom is het goed om er veel van te hebben én te weten wat je ermee kan. Of misschien wel moet. Welke data heb je nodig om te zien of je wel het juiste resultaat uit je inspanningen haalt? Wat zegt die data precies? Kan je lekker achteroverleunen of is het tijd om in te grijpen? Wij eten data voor ontbijt en weten daarom precies wat jij nodig hebt.

We houden jouw campagnes en conversie in de smiezen. Elke stap die jouw doelgroep zet, hebben wij door. En dat levert onmisbare rapportages op. Voor de juiste impact en de goede orde, houden we ons bezig met het volgende.

Realtime dashboards

Er komen mensen je winkel binnen, je website tikt het bezoekersaantallenrecord aan en het scherm in je zaak met het onderzoek over klanttevredenheid loopt storm. Dat weet je zeker, zelfs als je met je cocktail op het strand ligt. Je hebt namelijk altijd inzicht in… bijna alles. Met je eigen realtime dashboards.

Periodieke rapportages

Bijna elke organisatie is data-driven, zelfs als dat op het eerste gezicht niet zo lijkt. We snappen het als je door de bomen het bos niet meer ziet. Daarom delen wij periodieke rapportages met je. Alle relevante data én inzichten in gedetailleerde rapporten, zo op je (digitale) deurmat. Met cijfers, benchmarks, prognoses en nog veel meer. En dat alles in duidelijke taal, want we willen vooral dat iedereen het begrijpt.

Gerichte IP-marketing

Ben je een B2B-merk? Dan hebben we helemaal iets grandioos: IP-marketing. We achterhalen belangrijke gegevens over alle organisaties die jouw website bezoeken. Dit klinkt misschien duister, maar dat is het niet. Met IP-trackers en IP-marketing tools maken we uitgebreide profielen, kunnen we locaties bepalen, koppelen we daar het type bedrijf en de gegevens van de KvK aan en achterhalen we wie de beslissingsmakers zijn. Hoef jij ze alleen nog maar op te bellen om de deal rond te maken.

Strategiesessies

Jouw strategie leeft en verandert dus. Tenminste, als je het goed doet. Want alles om jou heen beweegt. Je markt, je branche, je doelgroep, je concurrenten, jijzelf. Als je impact wil blijven maken, heb je een dynamische strategie nodig. En daar hebben wij wat handigs voor: strategiesessies. 

Tijdens deze sessies benutten we al die relevante data om jouw strategie op scherp te zetten en de verdere koers te bepalen. We onderzoeken nieuwe trends en ontwikkelingen, zien kansen van mijlenver aankomen en pakken die. We stellen korte- en langetermijndoelen vast, verwerken je KPI's in een jaarplan en over een jaar ploppen we de champagne om jouw geweldige resultaten te vieren.