Banning Advocaten
Banning Advocaten had enkele jaren van interne veranderingen en optimalisaties doorgemaakt. Hoog tijd om de nieuwe kracht en relevantie van de organisatie optimaal te gaan benutten. Daarvoor begonnen we uiteraard bij het begin: het merk. De merkidentiteit en -context waren sterk verouderd, stonden haaks op de actualiteit én remden de organisatie af. Werk aan de winkel. Met onze Brand Impact methodiek gingen we samen met de merkvisiegroep van Banning aan de slag. Sessie voor sessie kwamen we tot de essentie.
We ontdekten dat de mensen van Banning Advocaten het best tot hun recht komen als ze écht uitgedaagd worden. Wanneer het complex wordt, stijgen zij boven zichzelf uit en daar worden hun cliënten natuurlijk beter van. Ook ontdekten we dat de organisatie al lang niet meer stoffig was, maar juist heel dynamisch is. Een advocatenkantoor van nu, dat daarom ook een volledige vernieuwing van de merkidentiteit verdiende.
Het nieuwe Banning was onherkenbaar, op de merknaam na. En dat was ook de bedoeling. Een echte wedergeboorte. Met het nieuwe merkconcept brak er een nieuwe fase voor de organisatie aan. Door cliënten letterlijk te vragen om uitgedaagd te worden, draaiden we er niet omheen. Kom maar op. We ontwikkelden een compleet nieuw merkdesign en kozen een eigenwijze toon: this is how we do it. Met de nieuwe merkpositionering was er weer een perfecte match tussen de buitenkant en de binnenkant van Banning Advocaten. Klaar voor de toekomst.
Gewoon eens babbelen over jouw vraagstuk of nieuwsgierig wat wij kunnen betekenen voor jouw bedrijf? Laat je gegevens achter en wij bellen je binnen één werkdag terug voor het maken van een vrijblijvende kennismaking.