De vraag

Wellinq is ontwikkelaar en producent van complexe medische apparatuur en sensortechnologie. Vooral voor hart- en bloedzaken. Op technologisch gebied kan Wellinq met de grootsten der aarde mee. Maar dat ze altijd net wat verder gaan dan de concurrent was onzichtbaar in het merk en de communicatie. Aan ons de schone taak om dit eens op onze eigen wijze recht te zetten. 

Onze oplossing

Vertel ons wat je bezighoudt en wij zien wie je werkelijk bent. Niet in een glazen bol, maar met onze bewezen Brand Impact methodiek. We volgden de stappen: Brand research (onderzoek), Brand challenge (wikken en wegen) en kwamen tot een nieuw Brand concept met een vastberadenheid waar je u tegen zegt.
 

Het resultaat

Wellinq, no matter what. Het nieuwe concept had het allemaal: professionaliteit, gedrevenheid en internationale allure. Met een brand movie in kosmopolitische sfeer startten we het grote verleiden. Aangevuld met een online en offline advertentiecampagne. Daarmee gaf Blue Dragon Wellinq de bravoure voor het aangaan van nieuwe duurzame relaties.